Chantra Dredgion Walkthrough

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Chantra Dredgion Walkthrough

Post  Pandito on Fri Feb 24, 2012 8:30 am

Chantra Dredgion

The Chantra Dredgion is a PvP Instanced Dungeon where Daevas of both races compete against each other.

Each side earns points for defeating certain Monsters, demolishing Surkana and other objects, or killing Daevas of the opposing faction.

When the Battleground ends, the side with the most points is declared the victor, though both sides will be rewarded with Abyss Points and will have the opportunity to complete Quests.



Chantra Dredgion

La Dredgion Chantra PvP es un mazmorra donde Daevas de ambas razas compiten entre sí.

Cada lado gana puntos para derrotar a ciertos monstruos, la demolición de Surkana y otros objetos, o matar a Daevas de la facción contraria.

Cuando el campo de batalla termina, la parte que tiene más puntos será declarado el vencedor, aunque ambas partes se verán recompensados ​​con puntos Abyss y tendrá la oportunidad de completar las misiones.


Surkana

The Surkana are placed throughout the Dredgion, right in the heart of the different rooms, and the faction that destroyed most of the Surkanas tend to win. Players can earn points from 400 to 1.100 Surkana pordestruidas.

The Surkana only suffer 1 damage from each attack, and also provide significant benefits to the monsters within a radius of 20m. It is important to defeat the monsters nearby before destroying the Surkana.

When a Surkana is destroyed, the room that contained changes color in the map of the Battlefield (green for the Elyos, Asmodian and blue). These color changes facilitate the monitoring of enemy movement and progression of the battle.

Surkana

Las Surkana se colocan en toda la Dredgion, justamente en el centro de las diferentes salas, y la facción que destruye la mayor parte de las Surkanas tienden a ganar la batalla. Los jugadores pueden ganar puntos 400-1,100 Surkana pordestruidas.

Las Surkana sólo sufren 1 punto de daño de cada ataque, y también proporcionan beneficios significativos a los monstruos dentro de un radio de 20m. Es importante derrotar a los monstruos cercanos antes de destruir la Surkana.

Cuando un Surkana es destruida, la sala que la contenía cambia de color en el mapa del Campo de Batalla (verde para los Elyos, y azul para Asmodian). Estos cambios de color facilitan el seguimiento de los movimiento del enemigo y la progresión de la batalla.




Points Earned from Monsters

In addition to the demolition of the Surkanas, players can earn points by defeating monsters. Most monsters are 12-42 points, but some monsters with special name can give as many points as a Surkana.

It is worth noting certain monsters will give us accessories and legendary heroic type (Kumar and Rajaya Windfinder Inquistor), but do not provide points when defeated.

MonsterPoints
Normal Rank 5 12
Elite Rank 3 32
Elite Rank 5 42
Hookmatan 500
Captain Zanata/Officer Kamanya 1.000
Windfinder Kumar/Rajaya the Inquisitor 0

Points Earned from Monsters

Además de la demolición de las Surkanas, los jugadores pueden ganar puntos por derrotar a los monstruos. La mayoría de los monstruos dan 12-42 puntos, pero ciertos monstruos con nombre especial pueden dar tantos puntos como un Surkana.

Vale la pena señalar determinados monstruos nos darán accesorios de tipo heroico y legendario (Windfinder Kumar y Rajaya Inquistor), pero no proporcionan puntos cuando son derrotados.


Balaur Weapon Chests

There are six weapon chests located near the Chantra Dredgion entrance, and each chest awards 100 points if destroyed.

These chests are also related to Quests for both Elyos and Asmodians.



Hay seis cajas de armas ubicadas cerca de la entrada de la Chantra Dredgion, y cada uno de ellos otorga 100 puntos si se destruye.

Estos cofres están también relacionados con misiones, tanto para Elyos y Asmodians.

Battle, Death, and Penalties

Battle and Death

Death during a Dredgion battle causes the defeated player’s Group to lose 60 points.

If defeated by the Balaur, the 60 points are lost, but if defeated by a player of the opposing race, the 60 points are lost and 60 points are added to the opposing Group’s total point score.

Points earned from defeating Daevas of the opposing faction are not added if the opposing faction has zero points. Thus, if one dominant Group wipes out a Group of the opposing race, and the opposing race’s total points are zero, the dominant Group does not receive additional points.

When death occurs in the Chantra Dredgion, there is no EXP or AP loss. Players will revive in the starting area with 100% HP and MP.

Point Difference Penalties

In order to prevent exploitation, when there is a large point difference between two Groups, penalties are applied to the winning Group.

If the point difference exceeds 1,000, the losing Group receives 1.5x more points for killing Daevas of the winning Group. If the point difference exceeds 3,000, the losing Group receives 10x more points for killing Daevas of the winning Group.

Battle, Death, and Penalties

Batalla y la muerte

La muerte durante una batalla de la Dredgion provoca al Grupo del jugador derrotado a perdida de 60 puntos.

Si derrotados son por los Balaur, los 60 puntos se pierden, pero si es derrotado por un jugador de la raza opuesta, los 60 puntos se pierden y 60 puntos se añaden a la puntuación del grupo de oposición del total de puntos.

Los Puntos ganados por derrotar a Daevas de la facción contraria no se agregan si la facción contraria tiene cero puntos. Por lo tanto, si grupo dominante limpia al grupo de la raza opuesta, y los puntos totales de los oponentes son igual a cero, el grupo dominante no recibe puntos adicionales.

Cuando se produce la muerte en la Dredgion Chantra, no hay EXP o pérdida de AP. Los jugadores podrán revivir en la zona de salida con 100% de HP y MP.

Sanciones punto de diferencia

Con el fin de evitar la explotación, cuando hay grandes puntos de diferencia entre dos grupos, las sanciones se aplican al grupo ganador.

Si la diferencia supera los 1.000 puntos, el Grupo que perdió más puntos recibe 1.5x por matar Daevas del grupo ganador. Si la diferencia supera los 3.000 puntos, el Grupo de perdedor recibe puntos 10 veces más para matar Daevas del grupo ganador.



Traversing the Chantra Dredgion

There are several shields that block paths to different areas of Chantra Dredgion. Some of the shields can be demolished with powerful attacks, while others require keys obtained from certain monsters.

The locations of the shields and teleportation devices aboard the Chantra Dredgion is essential to develop effective tactics.

With that knowledge, a group can block and defeat the enemies, moving quickly to make important objectives.



Traversing the Chantra Dredgion

Hay varios escudos protectores que bloquean rutas de acceso a diferentes áreas de la Dredgion Chantra. Algunos de los escudos se pueden demoler con ataques poderosos, mientras que otros requieren llaves obtenidas a partir de determinados monstruos.

Las ubicaciones de los escudos y los dispositivos de teletransportación a bordo de la Dredgion Chantra es fundamental para el desarrollo de tácticas eficaces.

Con ese conocimiento, un grupo puede bloquear y vencer a los enemigos, moviéndose más rápido para tomar importantes objetivos.


Chantra Dredgion Teleportation Devices

There are numerous teleportation devices located within the Dredgion Chantra.

These devices allow us to teleport to different areas teleetransportarnos the Dredgion easily. The Supply and Teleporter Room, where the central teleporter is in the escape hatch, where the group begins the battle.

Teleport device to the captain's cabin is beyond the barracks, this makes the captain Zanata get much easier.

Locations of Teleport Paths

Supply Room Teleporter This teleporter activates after the destruction of the Teleporter Generator in the Barracks.
Central Teleporter This teleporter activates 10 minutes after the Instanced Dungeon has begun
Captain’s Cabin Teleport Device This teleporter activates when Sahadena the Abettor is defeated in the Barracks. Only the race that defeated Sahadena the Abettor can use this teleporter.



Chantra Dredgion Teleportation Devices

Hay numerosos dispositivos de teletransportación ubicados dentro de la Dredgion Chantra.

Estos dispositivos de teletransportación nos permitirá teleetransportarnos a diferentes áreas de la Dredgion con facilidad. La Sala de Suministro y Teleporter, donde el teletransportador central se encuentra en la puerta de escape, donde el grupo comienza la batalla.

El dispositivo de Teleport a la cabina del capitan se encuentra más allá de los Barracones, esto hace llegar al capitán Zanata mucho más fácil.


Pandito

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